Kommande tävlingar
08/05 Riksläger - Ljungskile
08/05 Final
26/06 Ölandsveckan: A-final
Rapporterade tävlingar
04/05 Kerstin Strandbergs Minne - IA
29/03 Trosa BS Guld
23/03 Laholmsguldet 2024
Svensk Bridge - Spader :: Forum :: Spader
<< Föregående tråd | Nästa tråd >>   

Tävlingar under "Ej rapporterade tävlingar" kan ej tas bort

Författare Post
Sven Arne Persson [15746]
Tue 19 September 2006, 22:10
Registrerad medlem #15746
inlägg: 6
På klubbens sida ligger det under rubriken "Ej rapporterade tävlingar" fyra uppgfter. Man ser tävlingsdatum, men det saknas tävlingsnamn/länk för dessa datum. Dessa upgifter är felaktiga och dessutom existerar det återrapporteringar motsvarande dessa tävlingsdatum. Jag vill därför få bort dem från listan, men jag har inte lyckats med detta (det finns ju ingen länk).
Själva registeringen av dessa tävlingar har gjorts av annan medlem, så jag kan inte svara på om själva registeringen gjorts på felaktigt sätt. Vad göra?
Tillbaka till toppen
Carina Wademark [12540]
Wed 20 September 2006, 06:35

inlägg: 1705
Det var en klurig fråga, jag har aldrig sett det här förut så jag kollar upp det och återkommer.
Troligtvis är det något som blev under perioden då allt annat mystiskt hände på sidan, för jag tror inte man kan lägga in enbart datum
Mvh
Carina


.................................................................................
Gårdagen kan vi inte få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora.
Tillbaka till toppen
Webbsajt
Inge Sixtensson [7068]
Wed 20 September 2006, 14:43
Registrerad medlem #7068
inlägg: 25
Även rapporterade tävlingar kan vara intressant att ta bort men hittar inte hur man gör det.
Jag testade att lägga till lagtävling men det visade sig att det inte var användbart för vår del så även det vill jag ta bort.
Tillbaka till toppen
Carina Wademark [12540]
Wed 20 September 2006, 15:02

inlägg: 1705
Inge, så länge det finns en länk kan du ta bort allt du vill.

För ligan: Gå in på ligan, Arosserien div 1, klicka på ordet Liga högst upp till vänster, där finns ett rött kryss, ta bort. Klart!

För att ta bort en tävling: Gå in på tävlingen, klicka på tävlingsinfo högst upp till höger, nu kommer en meny upp i vänsterkant som heter funktionär, längst ned finns ta bort tävling. klicka där, klart!

För att kunna göra något av dessa steg krävs att man är inloggad och registrerad som administratör.


.................................................................................
Gårdagen kan vi inte få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora.
Tillbaka till toppen
Webbsajt

Moderatorer: Thomas Winther [3522], Fredrik Jarlvik [4451], Micke Melander [7164], Johan Grönkvist [8342], Roger Wiklund [10530], Carina Wademark [12540], Tommy Andersson [14659], Björn Andersson [14660], Andreas Jansson [19642], Pontus Silow [87294]

Hoppa:     Tillbaka till toppen

Forum theme loosely based on Invision Power Board
Svenska Bridgeförbundet, Karlsgatan 28, 703 41, Örebro, Tel: +46 (0)19-277 24 80