Kommande tävlingar
08/05 Riksläger - Ljungskile
08/05 Final
26/06 Ölandsveckan: A-final
Rapporterade tävlingar
04/05 Kerstin Strandbergs Minne - IA
29/03 Trosa BS Guld
23/03 Laholmsguldet 2024
Svensk Bridge - Spader :: Forum :: Spader
<< Föregående tråd | Nästa tråd >>   

Hittar inte "nya inlägg"

Gå till sidan   <<      
Författare Post
Per Westling [1667]
Sun 03 September 2006, 12:13
Registrerad medlem #1667
inlägg: 524
Thomas Larsson[15308 skrev ...
]
Hej, PO. Eftersom ingen annan svarar just nu så kommer här ett svar. Jag är på semester och är åter 8:e augusti. Svarar på dina funderingar då. Trevlig sommar. Mvh T
Är semestern slut snart?

Det fortsätter att vara störande detta. Dessutom vore det bra om det framgår var forumet inlägget gjordes i finns, alltså om det är hos en klubb, ett distrikt eller nationellt.

Tillbaka till toppen
Thomas Larsson [15308]
Sun 03 September 2006, 12:35
Registrerad medlem #15308
inlägg: 484
Hej, efter samma argument åt andra hållet har vi valt att ta bort var inläggen kommer ifrån. Så det blir väl svaret "You can´t please them all", tyvärr.


Ibland är saker så självklara att det krävs en jurist för att missförstå det.
Tillbaka till toppen
Webbsajt
Carina Wademark [12540]
Sun 03 September 2006, 13:11

inlägg: 1705
Per Westling[1667 skrev ...
]
Thomas Larsson[15308 skrev ...
]
Hej, PO. Eftersom ingen annan svarar just nu så kommer här ett svar. Jag är på semester och är åter 8:e augusti. Svarar på dina funderingar då. Trevlig sommar. Mvh T
Är semestern slut snart?

Det fortsätter att vara störande detta. Dessutom vore det bra om det framgår var forumet inlägget gjordes i finns, alltså om det är hos en klubb, ett distrikt eller nationellt.



Om man tittar högst upp på sidan ser man var inlägget är gjort, på denna sida ser man att inlägget är i det Forum som har rubriken Spader.


.................................................................................
Gårdagen kan vi inte få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora.
Tillbaka till toppen
Webbsajt
Per Westling [1667]
Sun 03 September 2006, 14:08
Registrerad medlem #1667
inlägg: 524
Thomas: Du svarade bara på en detalj. Det övriga då? (Se övriga inlägg i denna tråd. Men du kanske har svarat P-O via mejl?) När det gäller ändringen så undrar jag om inte majoriteten kommer att vilja ha detta den dag många inlägg börjar skrivas i klubbarnas forum. Omvänt så tycker jag det finns anledning att kunna gruppera inlägg så att inlägg i klubben och i distriktet kommer före nationella, och först därefter övriga distrikt, klubbar. (Säkerligen möjligt att göra konfigurerbart per användare.) Nåväl, antalräknare per tråd istället skulle innebära ett lyft...
Förresten blir jag förvånad att det fanns andra åsikter i frågan - är man verkligen inte intresserad av att veta att tråden hör till t.ex. LK:s domslut, Bridgeresor eller Spader? Ok, vi som vill ha detta får väl skriva detta i titlen på trådarna då...

Carina: Jo, jag vet det, men det var förstasidan (alltså Hem eller startsidan) jag avsåg. När man väl kommer till inlägget är det lätt att missa, speciellt i långa tråd som gör att man "scrollas" en bit ned och den informationen försvinner över kanten (vid direkthopp alltså, går man Forum-vägen blir saken en annan). Detta går givetvis att förbättra, t.ex. genom att skriva trådinformation sist på sidan också eller genom att det framgår vilket forum det gäller på startsidan.
Tillbaka till toppen
Olle Morell [2811]
Sun 03 September 2006, 15:21
Registrerad medlem #2811
inlägg: 308
Tycker fortfarande att man borde göra som jag föreslog för nåt år sedan: Bland nya inlägg ser man som inloggad per default bara sin klubb, sitt distrikt och de allmänna.

Sedan kan man lägga in en "prenumeration" på att se nya inlägg från ett eller flera andra fora, och varför inte en möjlighet att avstå att se nya i kategorier som man inte är intresserad av.
Tillbaka till toppen
Gå till sidan   <<      
Moderatorer: Thomas Winther [3522], Fredrik Jarlvik [4451], Micke Melander [7164], Johan Grönkvist [8342], Roger Wiklund [10530], Carina Wademark [12540], Tommy Andersson [14659], Björn Andersson [14660], Andreas Jansson [19642], Pontus Silow [87294]

Hoppa:     Tillbaka till toppen

Forum theme loosely based on Invision Power Board
Svenska Bridgeförbundet, Karlsgatan 28, 703 41, Örebro, Tel: +46 (0)19-277 24 80