Kommande tävlingar
08/05 Riksläger - Ljungskile
08/05 Final
26/06 Ölandsveckan: A-final
Rapporterade tävlingar
04/05 Kerstin Strandbergs Minne - IA
29/03 Trosa BS Guld
23/03 Laholmsguldet 2024
Svensk Bridge - Spader :: Forum :: Lerums BK
<< Föregående tråd | Nästa tråd >>   

65-årskalas!

Författare Post
Roger Wiklund [10530]
Sun 22 May 2011, 17:15
Registrerad medlem #10530
inlägg: 313
Hej på er,

såväl Peter Modh från GBF som jag vill tacka för en mycket trevlig kväll. Mycket trevlig stämning vid spelborden och inte överraskande en ytterst välarrangerad kväll. Som vanligt bubblar det av entuastiska och smarta ideér från medlemmarna, personligen tycker jag att idén om en lite enklare tipspromenad var god då jag själv seglade in på ynka 6 rätt....

Det var en ynnest att få dela ut förtjänsttecken denna kväll, mer välförtjänta mottagare har jag sällan skådat.

Ragnar var en perfekt toastmaster och tillsammans med Lars-Peter utförde de en fläckfri tävling. Uniqum stod för pausunderhållningen och jag njöt i fulla drag. Glädjen och passionen från denna ensemblé smittade av sig, jag inhandlade två skivor på stående fot. Även om jag gissar att de avnjutes bäst i liveversion.

Som anställd på FSB kan jag villigt erkänna att man emellanåt hoppas att få lite fria helger då och då.

Ett undantag från detta gäller Lerums BK, ni är och förblir mina stora idoler när det gäller att driva en bridgeklubb!

Med vänliga hälsningar och tack för en trevlig lördag!
mvh
/Roger
Tillbaka till toppen
Britt-Marie Wahlgren [25905]
Mon 23 May 2011, 13:02
Registrerad medlem #25905
inlägg: 42
Hej Roger!

Vi är mycket glada att du och Peter tog er tid att komma till Hedefors och festa ihop med oss. Förbered er på 70-årskalas om fem år!

Britt-Marie
Tillbaka till toppen

Moderatorer:

Hoppa:     Tillbaka till toppen

Forum theme loosely based on Invision Power Board
Svenska Bridgeförbundet, Karlsgatan 28, 703 41, Örebro, Tel: +46 (0)19-277 24 80