Kommande tävlingar
04/05 Kerstin Strandbergs Minne - IA
08/05 Riksläger - Ljungskile
08/05 Final
Rapporterade tävlingar
29/03 Trosa BS Guld
23/03 Laholmsguldet 2024
17/02 Munka Ljungby Guld
Svensk Bridge - Spader :: Forum :: Bollnäs BK
<< Föregående tråd | Nästa tråd >>   

Bridgeveckan 2009

Författare Post
Joakim Guldbrand [14177]
Fri 24 July 2009, 11:03
Registrerad medlem #14177
inlägg: 296
Lycka till Maria och Carina ni är Bollnäs största hopp i årets sm finaler tror jag, alla håller tummarna för er och hoppas korten passar in för er aggresiva spelstil

Lycka till alla andra ockå festen kan börja , jag kan meddela att i Lindesberg skiner solen just nu ca 4 mil från Conventum
Tillbaka till toppen
Joakim Guldbrand [14177]
Tue 28 July 2009, 17:33
Registrerad medlem #14177
inlägg: 296
Chairmans cup blev till en riktig jubelsucce för vårt tappra lag, flickorna Malin och Pernilla växre genom hela tävlingen, jag är så otroligt imponerad av er båda, priset räcker ju till hela veckan och en ny startavgift till nästa år

Och nog fn skulle min jättehjärnis i kvartsfinalen in i bulletinen fast efter 200 dryga brickor var hjärnan som en kladdkaka

tack till alla tre även den rutinerade räven ni har gjort denna vecka till en oförglömlig upllevelse skriver en trött men nöjd lagkapten
Tillbaka till toppen
Joakim Guldbrand [14177]
Wed 29 July 2009, 07:32
Registrerad medlem #14177
inlägg: 296
Håkan Svensson och Daniel Eriksson kom fyra i en silvertävling, se resultaten under festivalen. de hade som jag hörde drag på en ännu högre placering, men det är oerhört svårt med så många par + att man måste få lite gratis för någon av de första placeringarna, bra kämpat

Och lycka till i mixeden Daniel och Marie/ Honken
Tillbaka till toppen
Joakim Guldbrand [14177]
Thu 30 July 2009, 09:23
Registrerad medlem #14177
inlägg: 296
Framgångarna för Bollnäs fortsätter, det är skoj att det blir bra resultat nästan varje dag överträffar någon sig själv, jag kanske inte har sett alla resultat så det kan finnas bra prestaioner som jag missat men under gårdagen så kom den "gamle" Walo tillbaka med en strålande tredjeplats med Arne Ågren i silvertävlingen det borde väl ha blivit typ en 50 silver minst kanske lite till, Ulf sade att Ågren är en "partävlingsmaskin" Ploppis och hedlund följde upp med en fin andraplats i bronstävlingen över 174 par, Maria kom 12 i samma tävling men hade jag spelat bättre där hade det blivit en högre placering.

Vad kan Torsdagen innehålla för skoj då ?
JO prisutdelningen i chairmans cup vid 21 tiden så klart men kanske kan vi få se en fantomspurt i sm mixeden av något av våra par ?
I morgon fredag är det sm veckans största tävling parkvalet, där även makarna Netsmans kom med så vi är många som skall försöka ta oss till a finalen något par borde kunna lyckas ?
Tillbaka till toppen

Moderatorer:

Hoppa:     Tillbaka till toppen

Forum theme loosely based on Invision Power Board
Svenska Bridgeförbundet, Karlsgatan 28, 703 41, Örebro, Tel: +46 (0)19-277 24 80