Kommande tävlingar
08/05 Riksläger - Ljungskile
08/05 Final
26/06 Ölandsveckan: A-final
Rapporterade tävlingar
04/05 Kerstin Strandbergs Minne - IA
29/03 Trosa BS Guld
23/03 Laholmsguldet 2024
Svensk Bridge - Spader :: Forum :: Hovmantorps BK
<< Föregående tråd | Nästa tråd >>   

Lite av varje

Författare Post
Peter Lundstedt [5004]
Thu 07 November 2013, 12:18
Registrerad medlem #5004
inlägg: 55
Lotta och jag var i Falkenberg och spelade. Tyvärr får man titta djupt ner i resultatlistan för att hitta oss men arrangemanget var mycket trevligt så vi återkommer säkert igen.

Preliminärt så har Sydöstra just nu tre par till Dam-finalen i Örebro vilket gör att Lotta och Siw för tillfället är kvalificerade. Avgörs definitivt i mars men vi håller tummarna.

Noterade att vi missade finalen i mixed-DM med två poäng. Hade en spelföring som bäst kvalificerar sig som: Hur-tänkte-du-där-egentligen? Kostade tre poäng...Kommer förmodligen över det i april någon gång

Satt och läste i Lars Grahns utmärkta schackblogg, Inte bara schack och minns att förra året åkte jag och spelade schack i nio dagar på Malta. Nu har jag ju börjat spela bridge igen så i år har jag planerat in en dag i Urshult och två i Sölvesborg under samma period. "Hur-tänkte-du-där-egentligen?" kan nog tillämpas även på detta.

På tal om schack. På lördag börjar VM-matchen mellan Anand och Carlsen. Ska bli otroligt spännande.
Har svårt att få sympatier för den inställningen...
Tillbaka till toppen

Moderatorer:

Hoppa:     Tillbaka till toppen

Forum theme loosely based on Invision Power Board
Svenska Bridgeförbundet, Karlsgatan 28, 703 41, Örebro, Tel: +46 (0)19-277 24 80