Kommande tävlingar
04/05 Kerstin Strandbergs Minne - IA
08/05 Riksläger - Ljungskile
08/05 Final
Rapporterade tävlingar
29/03 Trosa BS Guld
23/03 Laholmsguldet 2024
17/02 Munka Ljungby Guld
Svensk Bridge - Spader :: Forum :: Spader
<< Föregående tråd | Nästa tråd >>   

Simultantävling i Spader.

Författare Post
Lars-Magnus Gustafsson [1489]
Tue 19 January 2010, 10:23
Registrerad medlem #1489
inlägg: 485
Hej
Jag fick se funktionen, "gör till simultantävling" i spader, när man publicerar en tävling.
Vet inte om jag inte tänkt på att det är där förut, eller om det är nytt, men jag gjorde en testtävling och klickade på denna länk. jag fick du upp en vit sida, och något om någon simultantävling kom inte upp.
Det verkade annars vara en intressant funktion.
Är det under utveckling, eller är det jag som gör fel, eller rent av att mitt Linux inte släpps in i den funktionen?
Är det något särskilt med att just den funktionen finns där? Jag tänker på rapporteringen. Skickar man upp flera PBN-filer, eller liknande för att sammanställa det hela?
(Jag famlar i blindo här. upplys mig, och andra gärna)

Vidare så skulle jag vilja be moderatorerna att, om det är möjligt "rensa" upp lite i detta forum. Det är mycket som inte hör hemma här, utan bör flyttas till annat forum. Jag försökte nämligen leta upp ev. information bland tidigare inlägg. Det underlättar om det då endast handlar om Spader. (det kanske är krångligare än jag inbillar mig, vad vet jag)

Mvh
L-M, Kolmården


Tillbaka till toppen
Carina Wademark [12540]
Tue 19 January 2010, 11:24

inlägg: 1705
Meningen är att det såsmåningom ska fungera att lägga in sig i förbundets simultantävlingar via denna väg.
Det har dock visat sig vara krångligare än vad man trodde och än så länge får Stefan på kansliet klippa och klistra från inskickade ruterfiler.

Ska försöka hinna med en städning senare i veckan.
Mvh
Carina


.................................................................................
Gårdagen kan vi inte få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora.
Tillbaka till toppen
Webbsajt
Lars-Magnus Gustafsson [1489]
Tue 19 January 2010, 11:41
Registrerad medlem #1489
inlägg: 485
Aha, då var det inte alls som jag trodde då.
Hoppas att det fungerar.
Lycka till


Tillbaka till toppen
Carina Wademark [12540]
Tue 19 January 2010, 11:50

inlägg: 1705
Städningen klar, det var bara 6 trådar att flytta.
Mvh
Carina



.................................................................................
Gårdagen kan vi inte få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora.
Tillbaka till toppen
Webbsajt

Moderatorer: Thomas Winther [3522], Fredrik Jarlvik [4451], Micke Melander [7164], Johan Grönkvist [8342], Roger Wiklund [10530], Carina Wademark [12540], Tommy Andersson [14659], Björn Andersson [14660], Andreas Jansson [19642], Pontus Silow [87294]

Hoppa:     Tillbaka till toppen

Forum theme loosely based on Invision Power Board
Svenska Bridgeförbundet, Karlsgatan 28, 703 41, Örebro, Tel: +46 (0)19-277 24 80