Kommande tävlingar
04/05 Kerstin Strandbergs Minne - IA
08/05 Riksläger - Ljungskile
08/05 Final
Rapporterade tävlingar
29/03 Trosa BS Guld
23/03 Laholmsguldet 2024
17/02 Munka Ljungby Guld
Svensk Bridge - Spader :: Forum :: Bohuslän-Dals BF
<< Föregående tråd | Nästa tråd >>   

Tema utspel

Gå till sidan   <<      
Författare Post
Lars-Göran Larsson [6849]
Tue 14 October 2014, 14:37
Registrerad medlem #6849
inlägg: 1276
1. Verkligen kul att höra att "MasterClass" är så välbesökt. Nästan 17 bord måste ju ses som succe!
2. Härligt att höra att "MasterClass" ger hela förutsättningen när man ställer frågor.
3. Härligt att höra att ingen blev sur när jag lite elakt kommenterade (åtminstonde inget jag läst eller hört).
4. Med mitt ord och frågetecken "skärpning?" menade jag precis det du senare svarade Sylve. Statistiken på utspel är inte relevant när den är från Nords utspel och du frågar om utspel från Syd. Men nu är det tillrättat och förklarat.
5. Om man inte vågar skriva något på forumet blir där naturligtvis inga felskrivningar. Jag har själv fått tydliga pekpinnar, korrekta sådana, från t ex TL Henrik Johansson. Det är "smällar man får ta" eftersom påpekandena är riktiga och jag skrivit "dumt". Alltså får man ta det med gott mod och inse att man får försöka skärpa sig nästa gång, istället för att sluta skriva. Jag tror att flera blir roade av att läsa andras inlägg, annars skulle man inte kolla forumet alls. Och vi har ju en av landets mest frekventerade distriktsforum.
Tillbaka till toppen
Gå till sidan   <<      
Moderatorer:

Hoppa:     Tillbaka till toppen

Forum theme loosely based on Invision Power Board
Svenska Bridgeförbundet, Karlsgatan 28, 703 41, Örebro, Tel: +46 (0)19-277 24 80