Kommande tävlingar
04/05 Kerstin Strandbergs Minne - IA
08/05 Riksläger - Ljungskile
08/05 Final
Rapporterade tävlingar
29/03 Trosa BS Guld
23/03 Laholmsguldet 2024
17/02 Munka Ljungby Guld
Svensk Bridge - Spader :: Forum :: Bollnäs BK
<< Föregående tråd | Nästa tråd >>   

DM-lag, vilka vill spela?

Författare Post
Carina Wademark [12540]
Mon 06 September 2010, 13:27

inlägg: 1705
Nästa vecka är det sista dag för anmälan av lag. Blir det mer än 14 lag, helst 16 spelas det i fyrlagsgrupper med lokal indelning.
Blir det tre eller fyra lag från Bollnäs spelar vi alltså på hemmaplan och kan ta det på ligalediga onsdagar eller samtidigt med ligan.

Vilka vill spela DM-lag?

Om ni hör av er till mig på » epost
eller skriver in er här, helst i par, men även ensam, så försöker vi sätta ihop så många lag som möjligt.

Preliminärt:
Kjell - Pernilla
Stefan V - Håkan S
Pierre
Carina-Maria
Ulf - Malin

Mvh
Carina



.................................................................................
Gårdagen kan vi inte få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora.
Tillbaka till toppen
Webbsajt
Pierre Winberg [87444]
Tue 14 September 2010, 13:11
Registrerad medlem #87444
inlägg: 51
Jag behöver inte ens skriva in mig, för det sköter tydligen någon annan så galant
Tillbaka till toppen
Carina Wademark [12540]
Tue 14 September 2010, 13:59

inlägg: 1705
Var Kjell som meddelade att du skulle spela.
Du får dessutom privilegiet att välja om du vill spela med Kjell-Pilla, Stefan o Håkan eller Malin-Ulf, Maria o mig

Mvh
Carina


.................................................................................
Gårdagen kan vi inte få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora.
Tillbaka till toppen
Webbsajt
Pierre Winberg [87444]
Wed 15 September 2010, 13:36
Registrerad medlem #87444
inlägg: 51
Jag kan vara stående reserv, det lag som behöver mig först får mig som reserv....det kan ju hända att ni får nån slags idrottsskada...kom ihåg att jag t.ex. hade skavsår på fingrarna efter Örebro i fjol.....finns ju andra idrottsskador också.....Bud i ögat..... Bridgearmbåge...... Träkarlsknä...... utspelsvånda..... listan kan göras lång.... sen kan det ju hända (det gud förbjude) att nån väljer att jobba istället för att spela bridge... jag står till förfogande iaf!!!
Tillbaka till toppen
Carina Wademark [12540]
Wed 15 September 2010, 13:38

inlägg: 1705
Toppen!
Gissar lite försiktigt att vi behöver dig först
Mvh
Carina


.................................................................................
Gårdagen kan vi inte få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora.
Tillbaka till toppen
Webbsajt

Moderatorer:

Hoppa:     Tillbaka till toppen

Forum theme loosely based on Invision Power Board
Svenska Bridgeförbundet, Karlsgatan 28, 703 41, Örebro, Tel: +46 (0)19-277 24 80